Čeprav smo že poudarili, da so promocijska darila učinkovito marketinško orodje, pa ni dovolj, da jih podjetje zgolj opremi z logotipom in razdeli ljudem. Kako se prepričati, da bo vaše podjetje z naložbo v promocijo doseglo maksimalen učinek? Faktorji, ki vplivajo na uspešnost implementacije promocijskih izdelkov kot del oglaševalskih strategij so: primerno izbran izdelek, kvaliteta promocijskega materiala, privlačen dizajn in ciljanje na kvaliteto pred kvantiteto. Strokovnjaki s področja tržnega komuniciranja svetujejo, da ljudem podarimo nekaj, kar ima za njih uporabno vrednost. Pri izbiri promocijskih artiklov se mora podjetje vprašati, koga želi obdariti in kaj si ta segment populacije želi. Kemični svinčniki, stenski koledarji ali skodelice s tiskom so izdelki, ki so najbolj uspešni za promocijo pri širokem krogu uporabnikov. Ljudje jih namreč uporabljajo vsakodnevno in jih redko zavržejo, takšen promocijski material pa je tudi cenovno ugoden. Drugi faktor, ki vpliva na uspešnost promocije je kvaliteta izbranega materiala. Če bo podjetje podarilo kupcem kemični svinčnik, ki piše le ob prvih nekaj uporabah, ga to ne bo predstavilo v dobri luči. Kvaliteto in uporabnost promocijskih izdelkov kupci namreč prezrcalijo na uspešnost in kredibilnost podjetja. Privlačen dizajn se nanaša na učinkovitost, s katero podjetje komunicira z deležniki. Tako kot spletna stran, so tudi promocijski izdelki običajno eden prvih korakov, ko stopimo v stik s potencialno stranko. Pri oblikovanju tiska, ki ga želite na njih pomislite, kako lahko predstavite logotip ali slogan v taki luči, da ujame pozornost in da je izdelek še vedno primeren za uporabo. Majica, na kateri so vsi naslovi in telefonske številke bo manj učinkovita kot preprost dizajn z logotipom na prsih ali hrbtu. Pri promociji, svetujejo, naj se podjetje osredotoči na izbrane segmente potrošnikov, ki imajo interes ali potrebo po izdelkih in storitvah, ki jih trži. Tako bodo promocijski artikli bolj verjetno naložba, ki se izplača. Če ste majhno podjetje ali šele na začetku svoje poslovne poti, potem je za zagon promocije dovolj, da naročite eden ali dva različna produkta. Kasneje, ko se posel širi, lahko svojo paleto promocijskih izdelkov razširite. Ponudniki promocijskih artiklov ponujajo tudi možnost naročanja manjših paketov, čeprav v splošnem velja, da večja kot je količina naročenega, nižja bo cena. Primer skoraj univerzalnega in učinkovitega promocijskega proizvoda so tudi USB ključki. Zaradi uporabne vrednosti imajo hiter priklic in dolgo življenjsko dobo. USB ključki so majhni in praktični zunanji pomnilniki, na katerih lahko prenašamo in shranjujemo podatke. Zaradi napredka v tehnologiji so v zadnjih letih nadomestili zgoščenke in diskete, postajajo pa vse bolj zmogljivi. USB ključki, ki prihajajo na tržišče, so vse bolj hitri, trpežni in zanesljivi. Nekateri naj bi ob pravilni uporabi zdržali do 10 let. USB ključki so lažji za uporabo od predhodnih načinov shranjevanja podatkov saj omogočajo ponovni zapis in enostaven prenos med različnimi napravami. Tehtajo le nekaj deset gramov in dosežejo velikost do nekaj centimetrov. Prvi USB ključek je omogočal le nekaj mega bajtov prostora, medtem ko so nove generacije opremljene z tera bajt pomnilnikom. Prednost USB ključkov je tudi, da standardna oprema in univerzalni vhodi elektronskih naprav omogočajo povezljivost ne glede na znamko ali proizvajalca. Te majhni pomnilniki imajo res omejen prostor za predstavitev logotipa podjetja na ohišju, so pa lahko uporabljeni kot izvirno marketinško orodje. USB ključki s prednaloženimi audio ali video zapisi so odlična ideja, da si vas potrošniki zapomnijo po udeležbi na sejmih ali konferencah. Razdelite jih z oznamčenimi ovratnimi trakovi in poskrbite, da boste opaženi.