Eden izmed izvirnih in zelo uporabnih izdelkov, ki pa je mnogokrat spregledan, je steklenička za vodo za ponovno uporabo. Flaške kot promocijski izdelki so popolna izbira za poletno oglaševalsko akcijo. Visoke temperature poleti spodbujajo ljudi, da dnevno zaužijejo več tekočine kot v drugih mesecih v letu. K temu pripomorejo tudi številni članki in ozaveščanje javnosti o negativnih posledicah dehidracije. Flaške za ponovno uporabo so idealna rešitev, saj bodo ime vašega podjetja postavile naravnost pred obstoječe in potencialne kupce. Zaradi funkcionalne vrednosti promocijskega izdelka, bo redno v uporabi. Flaške za ponovno uporabo imajo tudi dolgo življenjsko dobo. Čeprav so največkrat predstavljene kot sezonsko promocijsko darilo, pa so flaške lahko uporabne tudi v drugem delu leta. Fitnes, vodene vadbe in rekreacija na splošno ustvarjajo potrebo po tem, da imajo kupci vašo personalizirano flaško vedno pri roki. Podobno kot promocijski dežniki so tudi stekleničke za večkratno uporabo skoraj univerzalno darilo, ki se ga bodo razveselili potrošniki različnih ciljnih skupin. Pridobivanje novih strank je nekaj, za kar podjetje običajno porabi veliko časa in denarja. Promocijski izdelki, ki so na voljo za vsako priložnost, okus in finančno stanje, so pametno marketinško orodje za targetiranje novih kupcev. Če podjetje promocijski material uporabi na pravilne načine, se lahko relativno majhna naložba pozna dolgoročno na prodajnem uspehu. Ljudje imajo namreč radi darila. Vsak se rad počuti cenjenega in prav tako sporočilo pošilja podjetje s tem, ko obdaruje svoje (potencialne) stranke. S tem ko si pridobi njihovo naklonjenost si tudi zagotovi več možnosti, da bo zadržalo njihovo pozornost. Tako obstaja tudi večja možnost, da se bodo odločili za nakup, kratkoročno ali v prihodnosti. Glede na raziskave, ki so bile izpeljane čez lužo, je bil priklic imena podjetja veliko višji pri anketirancih, ki so od njih prejeli darilo. Promocijske izdelke namreč zaradi funkcionalnosti ali dekorativne vrednosti zadržijo povprečno 6 mesecev ali pa jih podarijo naprej. V nasprotju z letaki, pri katerih je priklic zelo nizek, je življenjska doba promocijskih daril dolga. Flaške so dobra izbira tudi za vsa podjetja, ki se ukvarjajo z področjem zdravja, aktivnega načina življenja ali ekologijo. So tudi cenovno ugodna izbira, na voljo pa je pestra ponudba oblik, materialov in barv med katerimi lahko izbirate. V zimskih mesecih lahko namesto flaške podarite termovke ali vrče za čaj, da dosežete podoben učinek. Da bi ujeli in zadržali pozornost novih strank, se morajo podjetja posvetiti profiliranju trga. Če vedo, komu podarjajo izdelke, je izbira veliko lažja, promocija pa bo bolj učinkovita. Razumevanje koga želimo obdariti je ključno za uspeh promocije z izdelki. Hkrati je za podjetje dobro, da ima v mislih tudi, kakšno sporočilo želi prenesti s svojimi promocijskimi artikli. Ker so flaške za ponovno uporabo tudi zeleno darilo, bodo predstavile vaše podjetje kot pozorno in družbeno odgovorno ter se skladale z trendom skrbi za okolje. Za večjo učinkovitost naj bodo oznamčeni izdelki v prepoznavnih barvah podjetja. Če si želite še več idej za zelena promocijska darila imate na voljo še eko promocijske vrečke za večkratno uporabo, ki so iz recikliranih ali okolju prijaznih materialov, eko mape, beležke in pisarniške pripomočke iz recikliranih materialov. Na izbiro so tudi eko kemični svinčniki.