Skodelice s tiskom so eden izmed najpogostejših in hkrati najbolj priljubljenih promocijskih izdelkov. Dobra polovica prejemnikov nima težav s hitrim priklicem imena podjetja, ki je na skodelici, kar 87% pa z lahkoto prepozna podjetje že po izgledu skodelice. Pomislite, kolikokrat povprečen potrošnik uporabi vaš promocijski izdelek? Med jutranjo kavo, popoldanskim čajem ali ko pripravljajo kakav za otroke – potrošniki bodo imeli v mislih logotip ali ime vašega podjetja večkrat na dan, znova in znova. Skodelice s tiskom so uporabne, zato jih prejemniki zadržijo in uporabljajo še dolgo po tem, ko jih dobijo. Imajo tudi precej dolgo življenjsko dobo kar poskrbi, da se podjetje zasidra v mislih uporabnikov. Strokovnjaki na področju trženja so ugotovili, da promocijska darila vplivajo tudi na občutek zvestobe in pripadnosti. Potrošniki tvorijo čustvene vezi z znamko ali podjetjem, glede na to, ali jih prepoznavajo kot pozorne, zaupanja vredne in iskrene. S promocijskimi darili, ki jih prepoznajo kot praktične in jih vedno znova uporabljajo v svojem vsakdanjem življenju, podjetje pridobi naklonjenost potencialnih kupcev. Promocijski izdelki kot so skodelice s tiskom spodbujajo zvestobo, ker pri potrošnikih ustvarijo zavedanje, da so cenjeni s strani podjetja. Promocijske skodelice s tiskom dvigajo prepoznavnost podjetja, pospešujejo prodajo (kot darilo ob nakupu na primer) in ugodno vplivajo na zaznavo ugleda podjetja. Lahko izbirate med številnimi različnimi oblikami, velikostmi in barvami skodelic, tako da jih opremite s prepoznavno noto svojega podjetja in prilagodite svojim potrebam. Ker so dovolj fleksibilne jih namreč lahko podarjate kot set za poslovna darila partnerjem ali kot nagrade za zaposlene, lahko pa jih delite potencialnim kupcem posamično. Ste vedeli, da je odstotek ljudi, ki se odločijo za nakup pri promociji z izdelki 4 krat večji kot odstotek kupcev, ki jih je prepričal spletni oglas? Glede na raziskavo narejeno v Združenih državah, se je za nakup po tem, ko so prejeli promocijski artikel, odločilo kar 20,9 odstotka ljudi, medtem ko jih je v nakup prepričal televizijski oglas le 7,1 odstotek. Tiskani oglasi so bili le malo bolj učinkoviti z 13,4 procenti. Statistike torej kažejo v prid temu, da so učinki promocijskih izdelkov na spodbujanje prodaje pozitivni in oprijemljivi. Na voljo je pestra paleta raznolikih izdelkov, ki jih podjetja lahko opremijo s svojim logotipom in sporočilom za promocijo. Strokovnjaki na področju tržnega komuniciranja opozarjajo, da je izbira ustreznega produkta ključna za uspeh promocijske akcije. Prva stvar o kateri mora razmisliti podjetje, je finančni načrt za učinkovito promocijo. Če izbiramo izdelke, katerih vrednost ne sme presegati 1000 eur, potem lahko izberemo 1000 promocijskih izdelkov po 1 eur ali pa se odločimo za nakup dražjih daril in jih razdelimo med manjše število ljudi. Podjetje se mora osredotočiti na rešitev, ki bo bolj učinkovita. Ciljno skupino lahko tudi razdelimo na manjše segmente in za njih izberemo različna promocijska darila, če je to smiselno za sporočilo, ki ga skušamo prenesti. Tako podjetja podarjajo drugačne promocijske produkte staršem, kot otrokom, še drugačne pa na primer potencialnim sponzorjem ali drugim deležnikom. Če ste v dvomih o tem, kako zajeti raznoliko ciljno skupino z eno vrsto promocijskega izdelka, potem so varna izbira vedno izdelki kot so namizni koledarji, pisarniški material ali uporabni izdelki za dom. Podobno univerzalna je izbira skodelice s tiskom, ki jo lahko delite potencialnim kupcem kot darilo ob nakupu, kot del promocijske akcije ali pa kot nagrado na nagradni igri, vedno uporabni pa so tudi stenski koledarji, obeski in dežniki.