Za promocijo se podjetja lahko odločijo za raznolike izdelke, od bolj običajnih in uporabnih do inovativnih in zabavnih. Glede na trenutne ocene naj bi bilo v uporabi kar 15 000 različnih vrst promocijskih izdelkov povsod po svetu. Pri izbiri in izdelavi je pomembno, da je na izdelku dobro viden logotip ali ime podjetja in kontaktni podatki. Promocijska darila so eden izmed cenovno ugodnih in kreativnih načinov, da promovirate svoje podjetje. Medtem ko se oglaševalske kampanje osredotočijo na en izdelek ali storitev in delujejo v krajšem časovnem obdobju, so promocijska darila način, da gradimo znamko in ime podjetja na dolgi rok. Z večjo frekvenco pojavljanja imena podjetja na trgu, je to bolj prepoznavno in deluje bolj vredno zaupanja. Promocija lahko deluje za hiter dvig prodajnega uspeha, za pridobivanje novih kupcev ali za dvig prepoznavnosti podjetja. V nasprotju s tradicionalnimi oblikami oglaševanja, kot so zakup medijskega prostora ali obcestnih plakatov, je promoviranje s promocijskimi izdelki primerno tudi za manjša podjetja z omejenim finančnim načrtom. Promocijski izdelki so dobra ideja, če se želite zahvaliti rednim strankam ali nagraditi nove kupce. Tipične priložnosti ob katerih se deli promocijski material so ob predstavitvah novih izdelkov, otvoritvah novih poslovalnic ali posebnih dogodkih ter praznovanjih, ob pospeševanju prodaje, na sejmih in konferencah. Obstaja veliko možnosti, kako uporabiti promocijska darila. Oznamčene izdelke lahko podjetje uporabi tudi interno in sicer za nagrajevanje ali motiviranje zaposlenih. Dober kader je ključen za uspeh podjetja, z promocijskimi darili pa lahko organizacija gradi občutek pripadnosti in izrazi zahvalo, kar vpliva na delo v ekipi. Dobre ideje za darila za zaposlene so pisarniški material, kot so kemični svinčniki, in pripomočki za dom.
Dežniki so odlična ideja, da promovirate svoje podjetje med širokim krogom potencialnih kupcev. Kot izdelek so dovolj univerzalni, da jih lahko podarite za raznolike priložnosti. Cenejše različice so primerne za oglaševalske kampanje, elegantne pa lahko izberete kot darila za poslovne partnerje. Na izbiro imate pestro paleto različnih barv in velikosti, s penastim, lesenim ali plastičnim ročajem. Tako lahko produkt res prilagodite rdeči niti kampanje ali okusom strank. Izbirate lahko še med posebnimi vrstami zložljivih dežnikov, dežnikov za dve osebi in otroškimi dežniki. Zakaj so promocijski dežniki prava izbira? Za to, da lahko rečemo, da je promocija učinkovita je ključno, da ljudje podarjeni izdelek tudi dejansko uporabljajo. Glede na to, da nam vreme postreže s precej obilnimi padavinami celo poleti, bodo dežniki z vašim logotipom zagotovo pogosto v uporabi. Pomislite, kdaj ste nazadnje zavrgli dežnik; ljudje jih imajo navado obdržati še leta po tem, ko jih dobijo. Tudi če ni naše najljubše barve ga obdržimo prav zaradi tega, ker je uporaben in ker dežnikov ni nikoli preveč. Če jih imamo dovolj ali nam res ni všeč, ga bomo prej podarili komu drugemu kot vrgli stran. Zaradi dolge življenjske dobe in redne uporabe bodo dežniki delovali kot oglasni panoji, ki vaš logotip izpostavijo znova in znova. Dežniki imajo visoko stopnjo vidnosti in velik priklic imena podjetja še dolgo po tem, ko to podari promocijske izdelke. Pri tem je pomembno, da ne varčujemo pri kvaliteti izdelkov, saj darilo pove veliko o podjetju, ki ga podarja.