Kako na seminarjih, konferencah in sejmih podjetje lahko postane bolj vidno in prepoznavno? Najboljši način za to so ovratni trakovi, preprosti in praktični izdelki, ki omogočajo številne rabe. Ovratni trakovi so način za identifikacijo. Na njih je lahko pripeta plastificirana identifikacijska kartica, ki je tako na vidnem mestu in zaščitena pred škodljivimi zunanjimi vplivi. Ovratni trak je učinkovit in cenovno ugoden način za promocijo vašega podjetja! Če ga podarite strankam, potencialnim kupcem ali zaposlenim, bosta ime in logotip vašega podjetja pridobila na vidnosti in tako omogočila hitrejši priklic. Promocijski ovratni trakovi ali reklamni trakovi, kot jih tudi imenujejo, so lahko oblikovani v prepoznavnih barvah vašega podjetja. Trakovi so lahko uporabljeni kot obeski za ključe, lahko je na njih pripeta identifikacija, USB ključki s predstavitvijo podjetja ali ostali predmeti kot so piščalke. Kasneje jih lahko prejemniki uporabijo tudi kot trak za telefon, da ga lažje najdejo v torbi. Predvsem učinkoviti so trakovi kot del promocije novih izdelkov ali storitev, če jih opremite z USB ključkom in tako poskrbite, da si bodo udeleženci promocijo zapomnili še dolgo po dogodku. Ovratni trakovi se uporabljajo kot promocijska darila za udeležence izobraževanj, festivalov, športnih prireditev, sejmov, konferenc ali za prepoznavnost zaposlenih v različnih organizacijah. Reklamni trakovi so tudi lep spominek, podobno kot promocijske vrečke, ki ga udeleženci festivalov, seminarjev in podobnih dogodkov zadržijo zaradi nostalgične vrednosti. Razdeljeni med skupine ljudi imajo zato lahko funkcijo grajenja občutka pripadnosti in povezanosti med udeleženci pa tudi s podjetjem. Promocijski trakovi so lahko iz različnih materialov, izdelani v različnih širinah in barvah. Po želji vam lahko v podjetjih, ki se ukvarjajo z izdelavo poslovnih in promocijskih daril, na trakove natisnejo slogan, logotip ali ime podjetja. Potiskani s tehniko sito tiska ali subimacijskega tiska, so ovratni trakovi hitro izdelani in trpežni promocijski izdelki, ki se dolgo ne izperejo in ne zbledijo. Klasični reklamni trakovi so običajno iz poliestra, poznamo pa tudi ekološke trakove, ki so iz bambusa in recikliranih materialov. Ker imajo dolgo življenjsko dobo in so uporabni, jih bodo prejemniki zagotovo obdržali ali podarili naprej. Ovratni trakovi so tako v uporabi znova in znova ter s tem oglašujejo vaše podjetje širokemu krogu potencialnih kupcev. Pri naročilu večjih količin lahko dobite popust, zato so trakovi učinkoviti in ugodni. Potrošniki bodo veseli preprostega in praktičnega darila, obenem pa lahko reklamni trakovi olajšajo tudi organizacijo dela v samem podjetju, saj poskrbijo za hitro in enostavno prepoznavnost zaposlenih in jih ločijo od obiskovalcev. Podobno kot vžigalniki, USB ključki ali ostali manjši promocijski predmeti, imajo tudi reklamni trakovi omejitev prostora, ki ga lahko izkoristi podjetje za oglaševanje. Pri tem je ključno, da izpostavite le najnujnejše informacije, ki bi bile zanimive za potencialne kupce, na primer povezavo do spletne trgovine, logotip podjetja ali ime izdelka, ki ga želite promovirati. Za večji učinek naj bo trak v prepoznavnih barvah podjetja. V spletni trgovini podjetja Magma poslovna darila so promocijki ovratni trakovi na voljo v pestri izbiri barv, od nevtralnih črnih, belih in sivih, do živih barv kot so rumena, modra, rdeča, zelena in oranžna. Po želji vam jih lahko opremijo z obojestranskim večbarvnim tiskom, karabinom, obeski za telefon ali etuijem za identifikacijo. Promocijski okolivratni trakovi spadajo med cenejša promocijska darila, ki pa imajo zaradi vidnosti in praktične funkcije odlično razmerje med ceno in dometom oglaševanja.