Prednosti uporabe promocijskih izdelkov za oglaševanje podjetja in storitev so številne. V primerjavi z radiem in televizijskimi oglasi, ki so množični mediji za razpršeno občinstvo, promocijska darila omogočajo bolj usmerjeno, targetirano oglaševanje. Množični mediji vaše sporočilo namreč prenesejo velikemu številu ljudi. Doseg trga je tako maksimalen, ne pa nujno optimalen. Veliko ljudi namreč vaše sporočilo presliši ali pa ga ne dojema kot pomembnega za njihove potrebe. Če jih vaše podjetje ali storitve ne zanimajo, potem nima smisla, da jim oglašujete kaj prodajate. Kot pravijo strokovnjaki iz področja marketinške komunikacije, je bolj pomembno koga, ne koliko ljudi doseže vaše sporočilo. Učinkovito oglaševanje pomeni, da ciljate na točno določen segment trga, ki ima pomen za vaše podjetje. Promocijski izdelki omogočajo prav to. Njihova prednost je tudi, da imajo dolgo življenjsko dobo. Od izdelka do izdelka se nekoliko razlikuje, skupno pa jim je, da jih potrošniki zadržijo vsaj nekaj tednov ali celo let. Pomislite na letake. Na njih so lahko na vizualno privlačen način predstavljene še tako zanimive informacije, vseeno pa lahko računamo, da bo takoj romal v koš. V nasprotju s tem pa je vsak vesel promocijskega izdelka, ki ga lahko uporablja znova in znova in znova. Dober primer so kemični svinčniki, ki so kljub pogostosti še vedno eden izmed najbolj priljubljenih promocijskih izdelkov, zaradi svoje uporabne vrednosti. Podobno velja za promocijski tekstil. Prav zato je priklic imena podjetja in znamke pri promocijskih izdelkih visok, medtem ko je pri drugih oblikah oglaševanja relativno nizek. Sama investicija v oglaševanje je učinkovita zgolj, če dobimo nanjo odgovor v obliki odziva ciljnega segmenta potrošnikov. Če potencialni kupci vaše oglaševanje dojemajo negativno ali so nanj neodzivni, potem ta naložba ni bila uspešna. V primeru promocijskih izdelkov so potrošniki v anketah potrdili, da imajo ta vpliv na njihovo predstavo o podjetju, obenem pa jih ne vidijo kot obliko oglaševanja, temveč kot darila. Medtem, ko velika večina vprašanih vidi spletne oglase kot vsiljive in moteče, so povsem pripravljeni sprejeti in uporabljati izdelke, ki imajo natisnjen oglasni slogan.
Kemični svinčniki so eden najbolj priljubljenih promocijskih artiklov iz več razlogov. V prvi ceni je cenovna fleksibilnost. Promocijska pisala lahko dobite že za nekaj deset centov, lahko pa izbirate tudi med luksuznimi izdelki, ki so narejeni iz bolj prestižnih materialov in so primerni tudi kot poslovna darila. Nadaljnji razlog, da so kemični svinčniki pameten nakup, ko želite oglaševati svoje podjetje, je, da je izdelek uporaben. Zato ga prejemniki shranijo in uporabljajo znova in znova pri tem pa izpostavijo ime ali logotip vašega podjetja. Tretji razlog pa je ta, da so kemični svinčniki na voljo v veliko različnih barvah, oblikah in vrstah, kar omogoča podjetjem, da promocijski izdelek prilagodijo svojim potrebam in okusu. Omejitev, ki jo postavljajo kemični svinčniki pri oblikovanju je samo prostorska, kar pomeni, da na promocijska pisala ne morete napisati veliko informacij. Strokovnjaki na področju tržne komunikacije svetujejo, da na pisala napišete le najnujnejše – prepoznaven slogan, ime podjetja ali pa naslov spletne strani, ki jo želite promovirati. Tako bodo potencialni kupci lahko poiskali več informacij, ko boste pritegnili njihovo pozornost. Tako kot na primer promocijski vžigalniki, so lahko tudi kemični svinčniki eden izmed cenovno ugodnih, ampak učinkovitih marketinških orodij, ki v svoji življenjski dobi zamenja več lastnikov, s tem pa izpostavi vaše podjetje in ga naredi vidnega za potencialne stranke.