V današnjem, z informacijami prenasičenem, svetu, je za podjetja pomembno, da znajo pritegniti pozornost potencialnih strank. Naj gre za malo podjetje ali velike korporacije, ključ do uspeha je zgraditi prepoznavno znamko in krog kupcev, ki so zvesti zagovorniki vaših izdelkov ali storitev. V poplavi konkurence je včasih težko najti način, da si podjetje zgradi ime, kot pravimo. To pomeni, da jasno sporoča kaj počne in kaj so njegove vrednote, pri čemer poskuša doseči čim višjo stopnjo prepoznavnosti na trgu. Promocijski izdelki kot so majice s tiskom, kemični svinčniki, stenski koledarji, dežniki, flaške, obeski in ovratni trakovi, so dober način, da podjetje pridobi pozornost ciljnega trga. Strokovnjaki s področja marketinške komunikacije svetujejo, da se podjetje pri odločanju za promocijske izdelke drži naslednjih smernic; vedno se nakupa promocijskih izdelkov lotite z jasno vizijo tega, kaj je njihov namen. Bodo promocijska darila zahvala za redne stranke? Želite hitro dvigniti prodajo ali le razširiti prepoznavnost podjetja? Za dosego različnih ciljev bodo primerni različni promocijski izdelki, saj vsak izdelek sporoča nekaj drugega o vašem podjetju. Promocijski izdelki so na splošno znak, da ste prisotni na trgu in da boste ostali na dolgi rok. Znamčenje na izdelkih podjetju pridobi naklonjenost kupcev in izboljša vtis o organizaciji. S svojimi majicami, USB ključki, vžigalniki ali obeski, bo podjetje delovalo bolj uspešno, profesionalno in vredno zaupanja. Drugi nasvet strokovnjakov je, da premislite o potrebnih stroških v naprej, da bi se izognili nepričakovanim in nepotrebnim vložkom. Če boste o poštnini in skladiščenju izdelkov razmislili prej, je bolj verjetno, da se boste lahko držali omejitve sredstev namenjenih za promocijo. Zadnji nasvet je, da ne kupite več kot potrebujete. Če želite deliti promocijska darila na konferencah ali sejmih si v naprej pripravite približno oceno, koliko obiskovalcev boste obdarili. Enako velja za novoletna in poslovna darila. Izdelke naročajte sproti in tako boste poskrbeli, da vam skladišča ne bodo zasedli zastareli promocijski izdelki v primeru spremembe logotipa ali značilnih barv. Primarni razlog zakaj ljudje obdržijo promocijski material je prav njegova uporabna vrednost. Kot so pokazale raziskave 81% ljudi izdelek obdrži in redno uporablja, če ga prepoznajo kot praktičnega. Zato so promocijska darila, če so zanimiva za vašo ciljno skupino, lahko oglaševanje, ki traja dolgo časa. V nasprotju z zakupom medijskega prostora, ki ga je potrebno obnavljati, lahko podjetje z dobro izbiro promocijskih izdelkov poskrbi, da se enkratni vložek večkrat izplača. Statistike kažejo, da naj bi bil povprečen promocijski izdelek v rabi približno 18 krat na mesec. Z raziskavo izpeljano v Združenih državah so ugotovili, da ima kar 43% potrošnikov doma majice s tiskom. Prav promocijski tekstil je eden od najbolj razširjenih in priljubljenih vrst izdelkov za oglaševanje podjetij. Tudi ankete med potrošniki so pokazale, da najrajši in najpogosteje uporabljajo majice s tiskom, promocijske brisače, kape, vrečke in podobno. Poleg tega so se najbolj razveselili še promocijskih pisal in elektronskih naprav. Majice s tiskom so kot oglasni panoji, ki oglašujejo podjetje še dolgo po tem, ko jih podarimo.