Potiskani lepilni trakovi so že postali nekaj povsem normalnega. Nekako samo enobarvnih lepilnih trakov že težko opazimo. Skoraj vsi proizvajalci lepilnih trakov ponujajo možnost naročanja in proizvodnje za lepilni trak z logotipom. Tako lahko želje in potrebe podjetja izrazijo z lepilnim trakom. Vse skupaj se začne z grafično pripravo. Sledi izbira grafičnega materiala. Naročnik pogleda in potrdi ali posreduje korekcijo. Ko je grafična priprava končana in potrjena s strani naročnika, je vse pripravljeno za tisk. Izdelava osebnega traku se popolnoma prilagodi barvam in logotipu naročnika. Lepilo, ki je nanešeno na lepilni trak s potiskom, mora biti zelo dobre kvalitete.
Seveda se veliko podjetij ali naročnikov sprašuje, zakaj uporabljati lepilni trak z logotipom. Ko pripravljen paket zapusti podjetje in je na poti do končne stranke, gre čez veliko rok. Dostavna služba ga prevzame, v centralnem sistemu za pakete ga razvrstijo na tisti del, kamor je namenjen. Spet ga morajo naložiti na dostavno vozilo. Na sprejemni pošti ga morajo spet preložiti na del, ki je potem predviden za končno dostavo. Poštar ali dostavnik ga prevzame in prinese do končnega prejemnika. Na poti gre torej paket najmanj čez 4 pare rok. Večje število oseb, ki rokuje s paketom, več možnosti je, da bodo opazili reklamo ali logotip podjetja na paketu. Brezplačna reklama in še poudarek, ter obogaten videz izdelkov podjetja, ki pošilja paket. Temu se reče dodana vrednost tako paketa, kot oglaševanja. To v velikih primeri pokaže vsaj večje zanimanje za iskanje, kaj posamezno podjetje sploh ponuja. Kajti človeška radovednost je tukaj velika. Le kaj je dobil sosed v paketu, ki je bil tako lepo polepljen.
Lepilni trakovi z logotipom so visoko vizualno oglaševalsko orodje podjetij. Sam izdelek ali logotip, je od trenutka, ko škatla zapusti podjetje in dokler ne doseže potrošnika, odlično orodje za komuniciranje. Na lepilni trak z logotipom, se lahko dodajo tudi razni napisi. Po navadi gre za posebna opozorila, recimo krhko, steklo in podobno. Tako označimo tiste pošiljke, ki zahtevajo bolj skrbno rokovanje na celotni poti. Hkrati pa ni možnosti, da bi se opozorilo, če bi bilo dodano k pošiljki v drugi obliki, izgubilo. Opozorilni trak je vedno na paketu z namenom in samo zato, da zalepi karton. Tako natisnjenega traku ni mogoče neopazno odstraniti. Nikakor pa ga ne moremo ponovno zapečatiti z enakim tiskanim trakom. Vsak trak je edinstven in je dodatna varnost pri pošiljanju pošiljk.
Lepilni trak z logotipom je zelo pomembno sredstvo za prepoznavanje in krepitev identitete podjetij. Prejemniki takoj ko prejmejo paket, prepoznajo izvor pošiljatelja. Tako že lahko takoj sklepajo, kaj se nahaja v pošiljki. Tako je tudi takoj jasno, kako morajo rokovati s pošiljko. S tem je potem povezano tudi shranjevanje pošiljke, ki ga bodo izvedli pravilno. Tudi če se bi recimo pošiljka kje med potjo izgubil ali založila. Če uporabljamo trakove s potiskom, ga bomo lažje našli med ostalimi paketi. Potrošniki pa na drugi strani, ko naročajo pošiljke, točno vedo kateri pošiljki lahko zaupajo. To daje dodaten ugoden vtis in gradi določeno stopnjo zaupanja v podjetje in sam izdelek.