Prebiram, da so skoraj vsi, ki so uvažali rabljena motorna kolesa, le te v Slovenijo pripeljali s kombijem. Ali ne bi bilo bolj preprosto in po vrhu še ceneje če se kupuje rabljen motor, da bi se z motorji kar sami pripeljali?
Ko je nekdo pred nekaj leti prodal svoj motor v sosednjo državo, je kupec šel z njim, da je odjavil motor pod rabljeni motorji, kupec pa je vzel začasno registracijo in motor tudi zavaroval za nekaj dni. Domov se je enostavno odpeljal.
Verjetno bi bilo to izvedljivo tudi iz drugih držav, recimo iz Italije ali Nemčije. Ali pa se je mogoče motil? Tako iščejo kupci in prodajalci informacije tudi preko bolha motorji ali preko motorji bolha.
Vse kar morate vedeti, kadar gre za uvoz za motorna kolesa;
Nakup ali prodaja motornih koles; ali so to mogoče (rabljeni skuterji iz tujine), na primer iz EU, je lahko dosti cenejši, lahko pa včasih dobite tudi bolje ohranjen motor za isti denar, kot bi ga dobili od prodajalca iz bolha motorji ali od koga, ki prodaja motorna kolesa v Sloveniji. Nekaterih modelov pa tudi ni mogoče dobiti v Sloveniji. Če koga zanima, kako opraviti uvoz za motorna kolesa ali ga zanima najem motorja iz tujine ter kako urediti vse papirje, da lahko z njim zapeljete na slovenske ceste, potem vam priporočamo, da si preberete vse članke na to temo, ki jih najdete na spletu. Dobrodošli so tudi forumi, kjer vam kupci in prodajalci dajo informacije iz prve roke.
Večino, ki jih zanimajo motorji rabljeni ali pa rabljeni motorji iščejo informacije na spletu. Tisti, ki resno kupujejo kaj rabljenega, lahko so tudi rabljeni skuterji se jim pojavljajo najrazličnejša vprašanja in sicer, kako prepoznati večje napake, ali če je bilo z motorji rabljeni lepo delano ali ne. Veliko kdo kaj na to temo išče brez uspeha.
Še posebej popolne začetnike zanima veliko več informacij, kot tiste, ki imajo že veliko izkušenj kar se tiče nakupa, ali je v vidu sama prodaja motornih koles.
Predvsem koga zanima, kakšni so pokazatelji dejanskih poškodb.
Dobro je vedeti nekaj osnovnih napotkov, kaj pregledati pri rabljenem motorju (gume, zavore, barvo, luči, vžig).
Kako ugotoviti če je bil pred prodajo ali nakupom popraskan in potem je bila ta praska samo zamaskirana?
Motorji rabljeni pa lahko za koga pomenijo nočno moro, ki spremeni človeka da postane živčen in ostane s prazno denarnico. Na kaj je treba biti pozoren med ogledom in preskusno vožnjo? Kako motorji rabljeni funkcionirajo pred prodajo, s prilagojenimi kilometri, navideznimi popravili in kamuflažnim lepotičenjem? Na vse našteto je potrebno biti pozoren.
R-MOTO, trgovina in posredništvo d.o.o., vam z veseljem nudi vse, kar je povezano z motornimi kolesi.
O zgodovini vozila in prevoženih kilometrih povedo že prvi vtisi, ko vidimo nova ali rabljena motorna kolesa. Tudi sedež je pomemben (gre za ohranjenost in trdnost sedeža) in deli, ki se sprva ne zdijo pomembni, to so deli, ki so dovzetni za obrabo. Bodimo pozorni, da se ob zagonu motorja ne slišijo kakšni čudni, ne normalni zvoki za motor. Če ne deluje vse, moramo vedeti, da nekdo pač poskuša zamaskirati hibe in nas o tem ni seznanil. Vedno moramo gledati na to, da najdeta kupec in prodajalec skupni jezik in da sta poštena.