4p fitnes lj4


Hujšanje

Kaj vam pade na misel, ko pomislite na hujšanje? Največ narativov o izgubi telesne teže se osredotoča na privlačen videz in s tem večjo samozavest posameznika. Kar pozabljamo, ko se ukvarjamo le s telesnim videzom je, da hujšanje pomeni tudi boljši spanec, odporen imunski sistem in manjše tveganje za nekatere resne bolezni. Danes nas mediji neprestano zasipajo z nasveti za izgubo odvečnih kilogramov in privlačnimi bližnjicami do popolnega telesa.   Jejte pred ogledali. Odložite pribor po vsakem obroku. Izločite iz diete vse ogljikove hidrate. Jejte pikantno hrano. Namesto pribora uporabite kitajske palčke. Nekateri od njih so morda res uporabni, vendar sami po sebi ne zagotavljajo uspeha pri izgubi teže. Enačba, ki deluje je zaužiti manj in porabiti več kalorij. Zato je tu 4P Fitnes. Kar si je pomembno zapomniti je, da je hujšanje proces. Namesto hitrih in drastičnih sprememb, se rajši odločite za spremembe prehranskih navad, ki se jih boste lahko držali. Strogih prepovedi se držimo do vikenda, potem pa se prenajemo vsega čemur smo se odpovedovali. Zveni znano? Prav tako ni potrebno, da fitnes Ljubljana postane vaš novi dom in da se za vedno odrečete najljubši sladici. Ključ do uspeha je zmernost. Vsaj na začetku si iskreno zapisujte svoj dnevni vnos kalorij, da dobite občutek kaj in koliko pojeste. Dan začnite z zdravim zajtrkom, da za kosilo ne boste pojedli preveč. Privoščite si dovolj spanca. Ljudje, ki dovolj spijo, naj bi bili povprečno bolj vitki. V hujšanje vključite čim več svežega sadja in zelenjave, zmanjšajte pa vnos predelane hrane, sladkorja in soli. Jejte pametno. Gledati hrano kot zgolj kalorije je napačno, saj ne vnašamo z vsakim obrokom enakih snovi v svoje telo. Stradanje ni rešitev, saj telo bolje porablja zaloge kadar zaužijemo več manjših obrokov. Glede na raziskave naj bi ljudje, ki jejo po telesni aktivnosti zaužili manj in bolj zdrave hrane. Eden izmed nasvetov za bolj zdravo prehranjevanje je, da naj bo krožnik manjši, hrana na njem pa pisana (brez dodanih barvil). Nezdrave prigrizke zavržite ali pa vsaj umaknite iz vidnega mesta, da vas ne zamikajo prevečkrat. Za jed si je, tako kot za vadbo, potrebno vzeti čas. Glede na študije so ljudje, ki jejo počasi v povprečju lažji, kot ljudje ki jejo hitro. Hujšanje mora biti sestavljeno iz zdrave diete, vendar pa je to zgolj en del. Drugi del je dovolj telesne aktivnosti. Vzemite si čas za vadbo. Najbolj učinkovit način je, da določite termin, kot bi se sami s seboj dogovorili za sestanek, in se ga držite. Poiščite vadbo, ki ustreza vašemu okusu in življenjskemu stilu. Ključ za uspešno hujšanje je, da vam treningi pridejo v navado in da postanejo del vašega vsakdana, ne nekaj čemur se na vsak način poskušate izogniti. Lahko greste v fitnes, na sprehod po gozdu, začnete hoditi v službo s kolesom ali pa se vpišete na vodeno vadbo. Naj vadba postane zabavno druženje, ne obveznost. Dobra ideja so bootcamp vodene vadbe in savne Ljubljana, ki združujejo kardio in vaje za moč. Navsezadnje gre za spremembo življenjskega stila, ne za hitre (a začasne) popravke.

 

Hujšanje

Fitnes študentska karta samo 19 € / mesec

Če imaš status študenta lahko izkoristiš našo akcijsko ceno za študente. Dopoldanska karta samo 19 € / mesec, celodnevna pa samo 29 € / mesec. Pridite in ... Več »

4P fitnessclub je eden najsodobnejših fitnesov na območju celotne Slovenije.

Verovškova ulica 55A, 1000 Lubljana

http://4p-fitness.com/

office@4p-fitness.com

040/332-203

Ste to stran našli preko Googla? Vas pa ljudje ne najdejo? Rezervirajte svojo spletno vizitko na portalu iPromocija.si

Novičke

vse novice »

Povečajte prodajo

Pogosto se podjetja sprašujejo, kako naj povečajo obisk svoje spletni strani in kako naj izboljšajo prikazovanje v Google iskalniku kar bo posledično tudi povečalo prodajo. Cilj optimizacije ... Več »